Przedsprzedaż Klanarchii

Po tylu miesiącach, wreszcie oddaliśmy podręcznik Klanarchii do druku. Premiera ok. 30 czerwca.

Zapraszam do przedsprzedaży gry, warto z trzech głównych powodów:

  • Po premierze będzie drożej na podręczniku o 30 zeta.
  • Nie jestem pewien, czy po premierze dostaniecie specjalne kości Q-workshop w zestawie. Niby kość to nic, ale lepiej mieć za free, niż nie mieć. Przy okazji możecie sprawdzić, czy dobrze w grze się sprawdza i jesli tak, to kupić potem cały ich zestaw.
  • Przedsprzedaż określi zainteresowanie systemem. Im większe, tym chętniej wydawca wyłoży kasiorę na dodatki i gadżety.

Więcej newsów na stronie informacyjnej

Komentarze

  1. cos zmieniono od czasu pokazania layoutu stron? Czemu tak dlugo to trwalo, a dopiero teraz jak mowisz poszlo do drukarni? Myslalem, ze premiera bedzie juz na Pyrkonie.
    Poza tym, cos mniej zapalu masz Furiath ostatnio w promowaniu swego wymarzonego brainchilda - ze zmeczenia czy rozczarowania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha - zapomnialem dodac, ze i tak kupie Klanarchie i trzymam kciuki za sukces.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od layoutu do teraz system przeszedł ok. 19 korekt. Właśnie to zabijało mój czas. Premierę na Pyrkonie zabiła ta liczba korekt.

    Jeśli chodzi o promowanie - robię to,gdy najdzie mnie ochota. To tylko RPG, działalnosć hobbystyczna, a moje życie prywant i zawodowe ostatnio przycisnęło mnie mocniej :)

    Furiath

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz